Only Friends Utrecht Dans

De danstrainers hebben voor ons een geweldige OFU dans gemaakt. Dit is bedoeld als openingsdans voor de eerste sportzaterdag,  maar dat kunnen we niet alleen hierom willen we jullie vragen om de dans alvast thuis te oefenen.

 

Choreografie
* gespiegeld door instructeurs *
start laag bij de grond (drie groepjes)
 • groep 1 omhoog wave arms vanaf zang (4 tellen) 3 x 4 tellen
 • blijf bij wave arms
 • snap vingers (4 x rechts/4 x links)
 • strek armen voor, snap vingers, draai hand en trek armen terug (8 tellen)
REFREIN
 • Rechterarm omhoog, trek linkervoet schuin achter rechtervoet en kijk mee met je hoofd, sluit rechterarm aan
 • Linkerarm omhoog, trek rechtervoet schuin achter linkervoet en kijk mee met je hoofd, sluit linkerarm aan
 • Rechterarm omhoog, trek linkervoet schuin achter rechtervoet en kijk mee met je hoofd, sluit rechterarm aan
 • slide naar rechts, armen wijd open
 • rechtervoet kruis links voor, strek rechterarm voor en wijsvinger geef 1 aan, sluit aan met rechtervoet en linkerarm vooruit strekken en ook met wijsvinger 1 aangeven.
HERHAAL REFREIN COMBI 1
 • armen grote ronde maken als de zon, gezicht vooruit (2 x is 4 sec)
 • strek armen voor en wijs naar buiten, kruis armen voorlangs naar beneden (vuisten), gezicht naar de vloer
 • freestyle springen (8 tellen)
HERHAAL COMBI 1 (1 x)
(Back and forth......) COMBI 2
 • stap voor rechts, stap achter rechts, stap voor rechts (skip stap op back), stap rechts opzij en kruis armen voor je gezicht (4 tellen)
 • stap rechts schuin naar voren (neem armen mee), kruis beide armen langs je lichaam en leun iets naar voren en doe dit ook naar links, herhaal nog 1 x maar nu gezicht vooruit en kruis armen naar buiten langs lichaam
 • stap over rechtsvoor, stap over linksvoor en herhaal (4 tellen)
 • loop naar achteren, spreid armen en trek beide armen gekruist naar je borst en gezicht kijkt naar de vloer (4 tellen)
 • groep 1 langzaaam naar beneden (4 tellen), groep 2 (4 tellen) groep 3 (4 tellen)
 • herhaal combi 1 van voor af aan 2 x
 • loop naar voren (stoere houding), neem pose aan met armen over elkaar, leun naar achteren en finish sterk (einde)

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *